Записи вебінарів



Microsoft Office 365: День  из   жизни   директора






Можливості графічного калькулятора Mathematics для викладачів точних наук та їх учнів 

 SchoolBox для управління навчальним закладом 



Можливості графічного калькулятора Mathematics для викладачів точних наук та їх учнів  

Для ефективного навчання відстань не проблема.

Використання в навчальному процесі он-лайн форм опитування 

  https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=F499F724A4E9F63F!48212&ithint=file%2cdocx&app=Word&authkey=!APvwVR06aXwKEHk

  Можливості Google в освітньому середовищі  , Немировська Наталія Вікторівна, учитель української мови та літератури Гайсинської СЗШ І-ІІІ ст №4 м. Гайсина Вінницької області

Інтерактивні ігри як ефективний освітній інструмент сучасного вчителя, Немировська Наталія Вікторівна, учитель української мови та літератури Гайсинської СЗШ І-ІІІ ст №4 м. Гайсина Вінницької області

Всеукраїнська інтернет-конференція «На Урок»  «Сучасні освітні тенденції: технології та інструменти розвитку креативного мислення»

Використання віртуальної та доповненої реальності на уроках: інструменти та приклади Калюжна Маргарита, вчитель англійської мови, сертифікований учитель-експерт і тренер Майкрософт, переможець конкурсу STEM Discovery Week 2017


Team building як засіб формування командного духу в дитячому колективі, Щербакова Алла Прокопівна, методист Комунального закладу "Центр позашкільної освіти "Старт" Харківської міської ради", керівник гуртка "Спортивний туризм".

Я – STEM-вчитель: як бути в тренді освіти,Устінова Наталя Віталіївна, вчитель математики та інформатики Маріупольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №68

Навички ефективної комунікації вчителів для успішної взаємодії з учнями та їх батьками Ганжа Анна,тренерка з дитячої безпеки в проекті «Школа Безпеки»

 Основи фінансової грамотності: цінні папери, Васильєв Олексій Вікторович, доктор економічних наук, професор, професор кафедри управління та адміністрування ННІ «Каразінська школа бізнесу»

Використання кейс-уроків для формування ключових компетентностей в основній та старшій школі, Шпильова Вікторія Володимирівна, лауреат всеукраїнського конкурсу «Кейс—уроки як сучасний тренд в освіті»

Мотивація в освітньому процесі: механізми та способи, Марганська Анастасія Вадимівна, вчитель польської мови у ліцеї «Еколенд»

Онлайн-ресурси для організації практичної роботи з візуальними джерелами інформації, Понежа Наталія, вчитель історії, медіатренер, заступник директора з навчально-виховної роботи Першотравенської загальноосвітної школи І-ІІІ ступенів №2

Особливості розвитку емпатії під час навчального процесу, Дудіч Ганна, учитель англійської мови, заступник директора з імплементації STEM-освіти в гімназії ім. Т. Г. Шевченка (м. Кропивницький).

Безпека дітей у навчальному просторі: відповідальність закладів освіти, вчителів та батьків ,  Дудіч Ганна, учитель англійської мови, заступник директора з імплементації STEM-освіти в гімназії ім. Т. Г. Шевченка (м. Кропивницький).

STEM у Новій українській початковій школі , Козленко Олександр, науковий співробітник відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України

Створення хронік на уроках: інструменти та можливості, Кривко Наталія, Полтавська гімназія №33 Полтавської міської ради Полтавської області, учитель інформатики та математики

 STEAM-школа – новітня форма організації навчального процесу , Калюжна Маргарита, вчитель англійської мови, сертифікований учитель-експерт і тренер Майкрософт, переможець конкурсу STEM Discovery Week 2017

 Співпраця вчителя та його асистента в інклюзивному класі, Семко Ольга, поведінковий аналітик, педагог, психолог, асистент вчителя в СЗШ №74 (м.Київ)

 Дудлінг як ефективний засіб розвитку креативності учнів, Сокур Ганна Олександрівна, вчитель початкових класів Одеської СШ № 117

Ефективне запам'ятовування: інструменти і можливості, Бондар Тетяна, кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії і економіки освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського

Безпека дітей та підлітків онлайн: кібер-булінг, секстинг, грумінг та контент, що шкодить,  Дьякова Анастасія Дмитрівна, національний експерт із захисту дітей від насильства Уповноваженого Президента України з прав дитини

 Інтерактивні ігри як ефективний освітній інструмент сучасного вчителя,   Немировська Наталія Вікторівна, учитель української мови та літератури Гайсинської СЗШ І-ІІІ ст №4 м. Гайсина Вінницької області

 Безпечний інтернет: як уникнути неприємностей у мережі, Дячук Олена, редакторка журналу освітнього проекту «На Урок», журналістка, креативна копірайтерка

Проектний метод навчання, Пшенічка Пауль Францович, викладач фізики та астрономії ліцею №1 м. Чернівці

 Практичні прийоми розвитку навичок критичного мислення в учнів початкової школи, Сокур Ганна Олександрівна, вчитель початкових класів Одеської СШ № 117

Основні принципи медіаграмотності – важливої компетентності сучасного вчителя, Іванова Інна, заступник директора з НВР, викладач авторського курсу «Я у медіапросторі», медіатренер, медіапедагог

 QR-коди в освітній діяльності – перший крок у доповнену реальність,  Понежа Наталія, вчитель історії, медіатренер, заступник директора з навчально-виховної роботи Першотравенської загальноосвітної школи І-ІІІ ступенів №2

Самопрезентація вчителя на Фейсбук – вимоги часу та професійні можливості, Вожжов Сергій Анатолійович, експерт з фінансової грамотності EdCamp Ukraine

 Візуалізація в освітньому процесі: скрайбінг, скетчноутінг, інтелект-карти та інші інструменти,  Бондар Тетяна, кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії і економіки освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського

 Принципи використання інтерактивних панелей як нового навчального інструменту, Галько Дмитро Борисович, тренер компанії EdPro, Diamond mozaLearn ICT Expert

Критичне мислення для вчителів: навчання через досвід, Сукачова Ганна, викладач української мови та літератури Аерокосмічного ліцею на базі ХАІ, кандидат педагогічних наук, редактор освітнього проекту «На Урок»

 Методика створення та проведення навчальних квестів, Борисенко Наталія, викладачка української мови та літератури, викладач-методист вищої кваліфікаційної категорії

STEM у школі: методичні рекомендації щодо впровадження на уроках, Калюжна Маргарита, вчитель англійської мови, сертифікований учитель-експерт і тренер Майкрософт, переможець конкурсу STEM Discovery Week 2017

 Реалізація компетентнісно-інтегративного підходу на уроках основної та старшої школи у фокусі НУШ, Проселкова Оксана Олександрівна,вчитель української мови та літератури Краматорської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 11, автор та куратор проекту «Вся Україна читає дітям»

Основи фінансової грамотності як компетенції вчителя НУШ,  Вожжов Сергій Анатолійович, експерт з фінансової грамотності EdCamp Ukraine

Онлайн-сервіси для створення тестів ,  Кривко Наталія, Полтавська гімназія №33 Полтавської міської ради Полтавської області, учитель інформатики та математики

Закупівлі комп'ютерної техніки для освіти через ProZorro,  Євтушенко Вікторія, директор з розвитку компанії «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН»

 Як розпізнати булінг у класі та знищити його як явище, Богуславська Анастасія Ігорівна, психолог Семиполківського НВК

Актуальні напрями в освіті. STEM в умовах сучасної школи,   Батура Юлія, вчитель хімії у КУ ЗОШ №5 І-ІІІ ступенів (м.Суми), лауреат Європейського фестивалю для STEM-викладачів «Science on Stage»

Онлайн-простір як ключовий осередок реалізації вчительського партнерства (дискусія), Цукор Любов, редакторка та авторка статей журналу освітнього проекту «На Урок»

Навчитися вчитися: Застосування принципів розуміння роботи мозку для підвищення ефективності роботи учнів,  Максимова Ірина, тьютор, викладач англійської мови, тренер вчителів англійської мови

 Методологія та цифрові інструменти для планування командної роботи в старшій школі, Слуцька Ірина Анатоліївна, вчитель-методист, інформатика, Шосткинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1, вчитель експерт та тренер Microsoft

Тайм-менеджмент та ресурси для підвищення ефективності роботи педагога, Бондар Тетяна, кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії і економіки освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського

 Електронні освітні ігрові ресурси — нові можливості для Інклюзивної освіти,  Євтушенко Вікторія, директор з розвитку компанії «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН»

Медіаграмотність: Соціальні мережі у розвитку і саморозвитку вчителя, Онкович Ганна Володимирівна, відмінник освіти України, доктор педагогічних і кандидат філологічних наук, професор, засновник авторської наукової школи

Інформаційно-комп’ютерні системи у процесі управління НУШ: можливості мережі, Мігунова Інна Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи навчально-виховного комплексу №10 м. Хмельницького

«Навчитись вчитися: мислення зростання — основа розвитку учнів», Максимова Ірина, тьютор, викладач англійської мови, тренер вчителів англійської мови

STEAM — драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього,  Батура Юлія, вчитель хімії у КУ ЗОШ №5 І-ІІІ ступенів (м.Суми), лауреат Європейського фестивалю для STEM-викладачів «Science on Stage»

Інструменти для розвитку критичного і креативного мислення дітей, Бондар Тетяна, кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії і економіки освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського

Кейс-технологія як форма інтерактивного навчання молодших школярів в умовах НУШ, Плющ Юлія, учитель початкових класів Костопільського НВК "ЗОШ Іст. - гімназії ім. Т.Г. Шевченка"

 Розвиток навичок 21 століття через проектно-зорієнтоване навчання, Дудіч Ганна, учитель англійської мови, заступник директора з імплементації STEM-освіти в гімназії ім. Т. Г. Шевченка (м. Кропивницький)

Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів, Кривко Наталія, Полтавська гімназія №33 Полтавської міської ради Полтавської області, учитель інформатики та математики